hey,im a beliver.

Jag är lite nere idag och har egentligen ingenting att dela med mig om.
kan bara säga att jag ska färga håret nästa vecka hoppas jag, eller
jag SKA det har jag bestämt och jag kan säga att jag rent ut sagt hatar min dator
Jag har velat kasta ut den ut fönstret x antal gånger, inte för jag vet varför
men jag vill absolut ha en ny,menmen. idag då vaknade jag i emmas hus men emma låg inte brevid mig?
ne för då hade hon lagt sig i hennes soffa som inte är så jätte stor för att hon inte ville väcka mig igår
eftersom jag somnade innan henne.aja sen kom nappe ellen magnus och ludde hem till emma och vi var väl alla
6 kanske i en halvtimma haha!sen åkte alla hem och jag kom då hit till datorn (för ovanlighetens skull)
men nu räcker det med dator för mig.
puss!

Kommentarer
Postat av: martin

KOmMeNNTAarrrr:D

2009-12-30 @ 01:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0