en 7klings dag

hejsötisar!

vaknade av att där jag hade tagit sprutan hade svullnat och gjorde ont som inihelvete,gick upp för att drick men då var jag nära på att spy?, yschysch.Så då orkade jag inte gå i skolan och må dåligt och bara tjata om att jag ville hem,så jag fick & la mig igen, haha. så nu har jag varit hemma och inte gjort ett jävla piss, kollat tv och sovit?
 kulkul,imorgon i skolan ska vi till kyrkan vad jag vet.Bland annat ska frida sjunga med några, sötnosen då!.
men nu ska jag dra mej till sängs igen tror jag, men nås på mobilen. 0735023411!
                                                                                                                                                köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0