lite busig kanske



tack till olivia för denna award!

när man får den ska man skriva 7 saker om sig själv och sedan ge awarden till 7 andra bloggare!
1. jag älskar att gå fram och prata med personer jag aldrig har pratat med förut
2. jag fyller år 13 september (väldigt intressant)
3. jag kan inte se på skräckfilmer utan att ha en kudde framför mig
4. jag sjunger ÖVERALLT
5. jag kan dampa loss som fasen när jag är med hanna, så jag inte kan sluta skratta på 102387 minuter
6. jag älskar att stå på scen, men vågar oftast inte när det är andra som ser.
7. jag vill hitta en uuuuunderbar pojkvän, men det går inte såbra hitills, hihi!
Jag ger awards till: ellinor & hanna.  vet inte någon mer som inte har blivit "utvald"
REGLER: Som Awardvinnare ska du kopiera Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
Skriv 7 intressanta saker om dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0