Dag 08 – Det här får mig att må bättre

Det här får mig att må bättre: musik, vänner, familjen, olika texter, att känna mig behövd, sjunga

musik: musiken har låtar till alla känslor hur man än känner sig så finns det alltid en låt som får en på humör
sorliga låtar, taggar låtar. ah, you name it.

vänner: jag har dom bästa vännerna man kan ha, så givetvis mår jag bättre av dom.

familjen: har har tre underbara syskon och två (oftast) härliga föräldrar. min bror kan jag prata med allt om och likså min syster. så om man har något som känns tungt så pratar jag med dom.

olika texter: som musiken- det finns texter till allt

att känna mig behövd: mår bra av att andra känner att dom litar på mig osv.

sjunga: jag sjunger hela tiden och låtarna jag sjunger får mig alltid att må bra

sen finns det mycket mycket mer som får mig att må bra, men det var dom som "ploppa" upp först.
peace


samma bild kommer igen men det är ju en bild på halva familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0