leker med livet§§

det känns ju sådär kul att jag inte har gjort någonting idag. jag har verkligen bara vart hemma och inte gjort någonting. vaknade vid tolv inne hos julia och gick in till mitt rum och satte på datorn och sen låg jag här hur länge som helst. sen så har jag iof delat på en kebab pizza med julia, så tjocka som vi är§§ och klockan tio över sju gick jag ner till ica dit hanna kom och vi pratade och gick i några minuter för hon skulle upp till någon på berget och få färglinser. sen så kom jag upp hit och la mig i sängen med datorn (IGEN) kul liv.
men det är ju bra att det är nyår i övermorgon och att hanna kommer hit och hjälper mig att städa och sen sover hon är. hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0