mina rädslor dag 06

kan väl börja med, när jag är ensam så är jag mörkrädd fast det kommer och går jag sover liksom med släckt lampa osv. men när jag har sett någon läskig film haha, så kan jag behöva ha tänt om jag är själv.
sen är jag extremt höjdrädd, men jag kan hoppa 5an på badet om jag står där uppe riktigt länge. stod på 7an förra året, men då skakade mina ben så mycket och jag blev helt stel så fick sakta med säkert gå ner igen. fast har inga problem med att åka flygplan, men anyway.

sen är väl en rädsla att jag blir rädd när jag tänker om mina föräldrar skulle gå isär, vad som skulle hända då och sånt. och den sista rädslan är väl att mista allt jag har, även om jag vet att det inte kommer bli så. så är det lika läskigt att tänka på det. men ah. har väl inte så mycket att säga om mina rädslor. men det här var väl lite kortfattat. heheiheuhueh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0