ok baby det är dags att vi ska vinna allt

orkar verkligen inte skriva efter dagarna man skulle göra så nu skriver jag om något annat.
vaknade iallafall för ca en timma sedan och hämtade datorn och nu ligger jag här igen, och tog med lite obóy som jag kunde mysa med i sängen. funderar på att ladda ner någon film, men vet inte vilken? aja, mamma ringde iallafall och hon kanske kommer hem med en ny jacka och det skulle ju faktiskt vara skönt.

idag så hoppas jag faktiskt på att få träffa hanna hedén så får väl se om hon hör av sig under dagen.

och igår: så vaknade jag hos hannisen och vi skulle gå ner till tågstationen och möta isabell. och när vi kom dit så köpte hanna och hennes pappa en biljett och jag gick ut och hämtade isabell. klockan 09.50 så åkte tåget mot göteborg (det längsta tågresan i mitt liv) fast det var inte att tåget stanna eller så, men det gick sjukt långsamt iallafall. anyway så kom vi dit klockan elva typ och då så gick vi direkt och kollade på skor, men jag hittade INGET. efter en kort stund i göteborg så gick vi upp i en affär och där testade jag ett par skor men var fortfarande osäker, men det visade sig att efter 3 timmars letande sen så tog jag dom iallafall. haha, fast blev ju iallafall nöjd!
och isabell hittade massor saker:) aja, ska lägga upp bilder på mina skor,trisse och mig!
peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0