<3

Nu har jag vart hos Hanna & jag har ett fysik prov att öva på som jag har på torsdag,men jag orkar inte. Men som sagt ska jag gå in för skolan nu som ni vet. Och jag ville bara tala om att min mamma kom med en påse från gina tricot när jag satt i bilen och jag hade fått en blus tror jag det heter,tyckte faktiskt att den såg helt ok ut & lär ha på mig den imorgon iskolan med ett par leggings,lockigt hår sen lite smink.Nu har jag verkligen inget att göra och jag får väl skriva lite om allt möjligt eftersom jag inte har något bättre för mig. Så,imorgon hoppas jag att jag ska vara med Hanna om hon inte ska hitta på något annat. också funderar på att åka till skövde i helgen om någon vill med eller så får jag helt enkelt åka dit med mamma eller min syster i egen hög persion. Men nu får jag väl gå och träna på min äckligaprov.
pussi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0