and tomorrow will be a better day

ännu en gång säger jag förlåt för den dåliga uppdateringen(för er som kollar på min blogg)
har väl haft så fullt upp att jag inte orkar på kvällarna,men shit the same liksom.
igår så hade jag cup i skövde och mitt lag kom tvåa"YEHOO".Det gick alltså ganska bra.
Cupen började halv 7 och vi åkte hemmåt klockan halv 12(på kvällen).Så när vi var inne i stan så var far min
hungrig så vi åkte till mc donalds för att köpa oss lite mat och jag tog som vanligt min kykling burgare(haha).
När vi var hemma så satte jag mig här en stund och sedan släpade jag mig till sängen.Så när jag vaknade var klockan ca
10 över 12 och jag hade ruskigt ont i låret.Emma och Felicia frågade om jag vill med till ishallen och självklart ville jag det
vem vill inte kolla på små söta pojkar som åker omkring på isen? vinst med 7-0 iallfall.Dom som gjorde målen kommer jag
dock inte ihåg.Efter matchen så stannade jag Hanna och Martin kvar och sedan kom Adam och Magnus..
Eftersom jag ska vara ärlig på min blogg så kan jag ju säga att Magnus kunde ju åkt hem eller vart någon annan stans.
För han ville jag iallfall inte träffa med hans kommentarer,men det har jag ju dock sagt till honom nu så ja vi får väl se:}.
Menmen,vi stannade i ishallen till klockan.ah. vet inte vad klockan blev men nu är jag här och har ätit vindruvor och druckit lite fanta(a).Just nu lyssnar jag på
Lykke Li – Possibility - Soundtrack Album Version.
NU SKA JAG HITTA PÅ NÅGOT ANNAT ROLIGT.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0