hellosunshines onödigt långt inlägg

Idag är det tisdag och som vanligt så ska jag berätta om min dag i skolan som har helt OK

Det började med att jag vaknade klockan halv 7 för att dra mig upp ur sängen och tankarna i mitt huvud var "fast nej,jag blundar 30 minuter till" och då kom jag upp klockan 10 över 7 istället.Gick upp för att dricka lite obóy men obóyen hittade jag dock inte & jag orkade inte göra mackor så jag gick till datorn och satte på mycket bra musik och volymen höjde jag så att det skulle dunka lite extra så jag skulle piggna till.Och det gjorde jag också! Jag kännde att dagen skulle bli helt underbar,jag gick upp och då blev det dagen inte så underbar längre - JÄVLAR ja!,min plattång är hos Hanna!?"
men sen blev det istället -vem behöver plattång? man kan ju ha lite lockigt ibland?.Så ja osminkad och fin så gick jag in till ett litet rum som ligger vid toaletten där vi har våra "övriga" grejer så hämtade jag min bikini eftersom vi skulle ha bad lite senare på dagen(idrotten) sedan slog klockan kvart i 8 så jag bestämde mig för att gå till skolan.
När man hade kommit ca 16 meter utanför huset så är det självklart att jag halkar och drar i stjärten på den hårda marken=}.Ramlade dock mitt på vägen också,inte så vidare kul men jag bara skrattade åt det.
När man ENTLIGEN var i skolan så sprang jag ner till Hanna som hade träslöjd & skulle självklart berätta om den härlig vandringen till skolan.Stannade dock dom sista 20 minuterna hos hanna istället för att gå på min matte lektion,men jag pratade dock med min lärare Birgitta som jag älskar och hon förstod mig precis hon skulle säga till Doris hur det hela gick till så att Doris inte skulle bli sur(Doris är min mentor). Resten av skoldagen orkar jag inte berätta om.

Efterskolan skulle jag gå hem med Oliver Karlberg eftersom vi går samma väg.Fast då kom även Hannes Mårtensson med.Men på vägen träffade jag även Ida och Sanna(två från min gamla klass) så jag gick med dom
vi pratade om massor! Sedan när jag kom hem så gjorde jag iordning två mackor som jag satt och tuggade på medans jag satt här vid min underbara dator.klokan kvart över 5 så var det dags för min fotbolls träning
fast när jag kom dit så märkte jag att jag dock inte kunde säga fotbolls träning eftersom vi körde på boxning istället. "helt okej,det är nog inte så jobbigt." tänkte jag,fast jo.Jobbigt var det visst det!
Arm musklerna fick jobba på redigt mycket.Vi tränade till klockan 7 och efter träningen och när jag hade kommit hem så slängde jag i duschen. JAG NJÖT VARJE SEKUND.(ta inte meningen fel) helt slut och bara sitta i en dusch.
Finns inte bättre just nu. Och nu sitter jag här och lyssnar på en lugn men fin låt "feels like home-chantal kreviazuk" Chantal Kreviazuk – Feels Like Home  / spotif.

Dagens humör: just nu trött men riktigt jävla glad
Dagens planer: klockan är halv 9 så det finns inga planer nu på kvällen.
Dagens låt: Lustra – Scotty Doesn't Know
Dagens önskan: att sommaren ska vara här NU!
Dagens smink och hår: ofixat utsläppt hår,rött läppstift & puder.
Dagens väder: -14 & sol(L)

puss




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0