lets go



Tjohej, jag har suttit med Trisse i famnen en stund & det var verkligen länge sen jag hade han i knät(Trisse är min katt),  sjungit har jag också gjort idag.bland annat har jag sjungt på "if it means a lot to you-a day to remember."
går väl sådär med sjungandet,står fortfarande i kö till musikskola och nu undrar jag faktiskt om jag kommer
komma in någon gång,har ju väntat i mer än ett halv år nu.Och jag ångrar att jag slutade ta privatlektionerna
med en sångpedagog.Aja snart kommer pappa hem med Molly eller oj. dom kom visst nu!
och jag har även sagt att jag ska få mitt favorit bröd och en cola.Och det är klart att han ska åka och
köpa det nu.haha han är så söt.Molly ska han hämta på köpet också.Och ni som inte vet så är Molly
min lillasyster som är två men fyller dock tre det 13 Juli.Och jag fyller år 13 i september(a).

Ni får ha en fin dag, Puss!

Kommentarer
Postat av: Felicia Nabbing

aaww, vad söta :)



2010-02-12 @ 16:27:13
URL: http://www.nogg.se/felicia96

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0