mjau

Jag känner att jag behöver få sitta ner, behöver någon bredvid mig, behöver en guldklimp någon att få hålla om någon som säger att allt är bra även fast jag vet att allt är bra, jag vet inte hur jag mår just nu är det glädje tårar som gömmer sig innan för mina ögonhinnor, eller mår jag dåligt.
Jag vet inte vad jag tänker, vet inte ens om jag tänker över huvudtaget vad är det jag försöker åstakomma, jag saknar dig vem du nu en är kan du inte bara komma hit för typ 1sekund göra mig glad, jag vet att du gör mig glad. men jag behöver få höra ditt skratt se dig le se dina ögon tindra och bara få vara mig själv med dig.
Känner att inatt ska jag sova upp och ner försöka få allting att vända på sig. Få mina drömmar att bli något annat, vem vet kanske blir dom verkliga om jag verkligen önskar kanske får jag se något jag inte sett förut känna något jag inte kännt förut.
skulle du hålla om mig om du visste vilken smärta jag har, skulle du hålla om mig även fast jag inte hade någon smärta och allt bara var falskt. Over and Out eran Licha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0