nolifer

sjuk och har inget bättre för mig.



OM DIG
Namn- Alicia 
Bor - Falköping/på berget
Syskon - Molly Julia & Sebastian


Ålder - Tretton
Född - 13 september
Ögonfärg - Grön i guess
Längd - 159 cm
Sko storlek - 37
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Jungfrun
Hårfärg - Ljus brun
Födelseort - Skövde

DAGENS:
Låt - Follow you into the dark - John Gerard
Saknad - Mitt gamla hus.
Kläder - t-shirt
Mat  -Inget
Göra sen - Sjuuuuuuuunga


Godis -

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - Nej,
Tycker du om godis? - Nej,äter det ändå-
Hur många gånger i veckan äter du godis - Vet inte
Äter du oftast nyttig mat - Oftast
Tycker du att du själv är söt/snygg - Tills man kommer till spegeln
Du ger mycket komplimanger till andra - Det är kul att säga hur fina mina vänner är
Är du nöjd med ditt förnamn - Jadå
Tycker du att du själv är smart - Skit smart
Vad är det sämsta hos dig - Lite för envis kanske
Vad är det bästa hos dig - Skrattar åt allt & lite till,speciellt när jag är med Hanna<3



Har du bra självförtroende - Nej
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - För många
Du tycker om att vara med det andra könet? - ohja
Gillar du dina grannar? - Nej
Gillar du skolan - Oftast
Har du någon gång skolkat - Yess
Spelar du något instrument - Nej,men har gjort(a)
Har du några tatueringar - Nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag?- Håller inte räkningen
Tycker du om djur? - Självklart

BRUKAR DU...
Sova - Ja?
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - Nej!
Klä dig i svart - Yes
Lita på folk - Nej. Litar inte på för många.
Drömma mardrömmar - hahaha,om mina vänner!
Gå i skolan - Ja
Gå i kyrkan - Nej
Ljuga - Inte vanligtvis
Vilja dö - nej

HAR DU...
För många vänner? - Nej
Någon psykisk sjukdom? - Nej
Skadat någon? - Mja
Färgat håret? - Mja
Några piercningar? - i öronen och näsan
Några tatueringar? - nej
Egen dator - nej,min och julias.
Gjort bort dig rejält? Om jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0