the botten is nådd

TJA SNYGGINGAR
jag måste bara säga att jag har faktiskt haft en bra dag även om jag var hemma pga min älskade mensverk,
men Hanna kom ju hem till mig efter skolan eftersom jag var själva och då vet ju ingen om hon är där eller inte,
right? När hanna kom så var vi hos mig i hela 45 minuter,för sedan så kilade vi vidare till Hannas hem.
vi gjorde ju inte så mycket eftersom vi fick ju bara av oss skorna tills vi skulle till Ludwig där även
Carl var. Kollade på en film som jag faktiskt tyckte var ganska bra men det tyckte antagligen inte dom;)
sen så vandrade ja hemmåt där även jag såg Sara vandrandes,stannade och pratade lite med henne!
Och jag hade också en sådan tur att mamma hade vägarna förbi och hämtade upp mig så jag slapp gå,hihi!
Men nu ska jag göra något annat som är lite kul.
puss/Licha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0