14 bast


GRATTIS MIN ÄLSKLING

hoppas du får världens bästa dag för det är du värd
och jag kanske tyker upp från hörnet vem vet liksom
men iallafall jag älskar dig och du är världsbäst
bästavänner även om det inte alltid verkar så så är det det
minnen har vi och mer ska vi få det kan du ge dig på!

du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet
du måste förstå att du är nåt speciellt
du är min egna ängel, som gud hade sänt
se mig in i ögonen, där finner du alla svaren
jag älskar dig och du har störst del i mitt hjärta
du är den enda som jag verkligen alltid vill ha kvar
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
du kan verkligen berätta vem jag är
efter alla år är vi som oslagbara
vi kan peka finger åt andra och skratta åt det
en riktigt härlig kännsla det där
du är mitt allt, min bästa vän, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0