mysig kväll med en sur alicia

hellllllloooooo babesssss
nu har det gått ett antal timmar sen jag och hanna firade leo och vi har faktiskt hunnit gör ett x antal saker
från när jag lade ut det förra inlägget, tex så har David och Carl kommit hit och jag har väl bara varit lite sur och bara allmänt dryg dom första timmarna men det har blivit bättre med tiden faktiskt.
sen har man tagit imot samtal från inte så värst glada personer som man igentligen bara ville klicka ett
x antal gånger. menmen,thats life & just nu ligger Hanna David och Carl i sängen och jag sitter lite off brevid
för att jag känner mig lite tvungen att skriva till bloggen. men nu säger David att dom ska gå till allvideo
men jag och hanna kommer stanna hemma och mysa med film och chips,right Hanna?
skriver kanske ännu mer senare ikväll/natt.
vinterpussar från alicia och hanna!








Kommentarer
Postat av: Carl

vadå snart 14 ere inte lättare att skriva 13?

2010-01-06 @ 01:45:07
URL: http://mitthem.devote.se/
Postat av: inte alicia iaf

det var inte jag som skrev det(y)

2010-01-06 @ 13:41:59
URL: http://lindkvistalicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0