underhåll mig @ msn.

Om man inte har något bättre för sig så kan man ju alltid kolla kläder.
Bara att man vill alltid ha alla snygga kläder som man ser på sidorna & det är ju lite jobbigt ja.
men om någon dag eller så får jag och hanna åka iväg och handla lite kläder någonstans.
några klädsidor som jag kollar på är 
www.monkigirl.se
www.melba.se
www.junkyard.se
www.stayhard.se
www.ginatricot.se
och slutligen
www.bikbok.se
för er som inte har något att göra!

idag
ska jag träffa Sanna R som bor utanför stan och lär stanna där till senare på kvällen eftersom min mamma
och pappa ska till några där som hade någon slags "fest" haha. så jag och sanna får väl gå hem till henne
och hitta på något roligt & jag ser faktiskt fram imot att träffa henne, vi var så jävla nära förut.
men som det oftast blir med vänner är att man glider isär och det gjorde vi.
så ja,det kommer bli kul att träffa henne igen även om det var senast för två veckor sen jag träffade henne.
men vi träffas kanske bara 6 gånger/år. Och det är ju itne så värst kul.
men ni ska få bilder om jag hittar kameran som har varit (mystiskt) försvunnen sen jag och Hanna var i skövde
om ni kommer ihåg det?. har ju ett inlägg om skövde längre ner på bloggen + bilder på dagen.
men nu ska jag upp och göra iordning mig.Även om jag inte har så värst mycket att göra iordning mig med
eftersom mitt smink och så ligger ute hos Julia & jag orkar inte gå dit ut.
PUSSY





föresten
msn:[email protected]
bilddagboken:aalicia-l
ni kan ju lägga till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0