dag i borås

igår åkte jag till Herrljunga klockan halv tio med Hanna för vi skulle sova hos hennes farmor där SOM JAG ÄLSKAR!(haha) hon är så underbart söt och allt som man vill att en farmor ska vara, själv har jag en farmor som inte ens minns vem jag är? och det är ju inte allt för kul.. men iallafall när vi kom till herrljunga så stekte vi upp en hamburgare var och sen slängde vi oss i en säng eller igentligen var det en bäddsoffa men anyway!
vi somnade väl halv ett tror jag. och jag drömde en mysko dröm som vanligt. vaknade klockan nio för jag ställde
den på det på natten då. fast jag stängde bara av den och somnade om haha. Vaknade sen av att hannas farmor
väckte oss halv 11 och då gick vi upp och drack varm choklad och åt varsin macka. hihi!
klockan 1(?) så åkte vi till borås och vi kom väl dit klockan två typ. Hannas farmor skulle bada så jag och hanna
gick själva och Hanna hittade direkt en kofta som hon ville ha och själv hittade jag inget förens slutet på dagen
men ah. efter Hanna hade handlat sin kofta som var väldigt fin så gick vi in på mc donalds och åt lite
såg även en otroligt söt kille som både jag och hanna tyckte såg bra ut (hihi) efter vi hade ätit så kissade jag seriöst nästan ner mig men Hanna gav sig inte för hon skulle in i en affär innan men sen fick jag som jag ville
och jag FLÖG in på toan (HAHAHAHA) efter det så gick vi in i affären igen och köpte lite små saker osv.
sen gick vi in på gina tricot och där hittade jag två t-shirtar som jag gillade och som sedan blev mina OCH jag hittade ett par öronhängen som också blev mina. Hanna köpte också kläder och en liten väska klockan fem så bar vi oss hemåt och jag och hanna var helt slut körda. när jag kom hem så började jag tjata på mamma direkt att jag vill ha piercing i läppen MEN HON GER ALDRIG MED SIG JU!? asså shit. jag SKA ha det punkt slut.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0