hei babe

IDAG GICK JAG I SKOLAN.
Gjorde ett so prov som jag inte hade gjort än på omprovstiden & DET GICK SKITKASST.
Sedan gick jag och Hanna hem till mig och Oliver föjde med oss en bit!
aja,jag och hanna bestämde oss för att ta en fika på kafét på andra sidan vägen,jag köpte en semla och Hanna köpte någon bakelse som smakade skit,HAHA.sedan låg vi i sängen och pratade om allt & vi slocknade till slut
och vaknade kvart över åtta och då drog sig Hanna hemmåt,känner mig dock lite dum som knappt sa hejdå.
låg som en död bläckfisk i sängen och orkade inget. Sen har jag också berättat för mamma och pappa om "skulden" till filmstallet. Eftersom jag ska betala 200 kroner när jag och hanna lämnade in filmen försent.
fail,PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0