here is a story.

dagen har vart sådär kan man väl säga,började med att jag vaknade halv sju i guess
gick upp och gjorde "iordning" mig.fast sminka mig orkade jag inte slängde på mig en tjock tröja och ett par tights
cyklade till skolan och då var matten slut.Pratade med Doris eftersom jag inte mådde så värst bra om man säger så.Gick upp och lade mig på en säng (haha) och sedan gick jag ner och var med på det sista av so lektionen med Doris.Sen var det svenska (vad jag minns) och sedan mat osv i en timme,helt ok var det endå.Satt och "kollade"
på filmisch. efter det så gick jag hem till Hanna och vi dansade "sjöng" pratade bråkade busade gjorde mat och allt man kan göra på en timma,klockan halv fem så vandrade jag vidare till Olivia och där satt vi tills klockan slog 5 och då gick vi till hennes rum och sen skulle jag ta kort med fotbollen så snart kommer det antagligen upp på fkiks hemsida i think? klockan halv sex så gick jag Olivia och Felicia hem till Olivia. Lyssnade på gamla saker vi hade spelat in hos Olivia.Jag bokstavligen talat skrattade så att jag inte kunde andas! usch,sen så spelade jag och felicia in när vi skulle sjunga om ludwig och hans underbart fina bild " bolm bolm tejpade bolm,bolm bolm tejpade bolm" och felicia " STAMPE STAMPE STAMPE ". haha,ni skulle hört! kom väl hem hit vid åtta tror jag. PUSSI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0