you make me happy

fredag: det var valborg och först var jag inne hos Sebastian och där var även en som heter Micke Linus & Robin.
satt där och gjorde inte så värst mycket, sen vid 10 tiden så kom Felicia och Olivia in till "oss" och dom skulle till elden och vi bestämde att vi skulle följa med så det gjorde vi. Åkte bil med någon som hette Johannes ;)
uppe vid elden så hände inte så mycket (skit tråkigt) så vi gick hemmåt igen och killarna hängde med.
Klockan 12? så skulle hade Felicia och Olivia åkt hem och Robin Sebastian och Linus skulle till dagnys. Men det orkade inte Micke så han fick stanna kvar med mig och kolla på film. Och vi kollade på "avatar" som jag redan har sett men man tröttnar ju inte på den. Klockan halv ett så kom kim;c och jag mötte honom. var ute med honom i ca en timma(?). sen gick jag in till Micke igen och kollade en stund. Klockan två gick jag in till mig för att sova men blev dock väckt av Micke och Sebastian vid 3 -.- då var jag tvungen att gå och öppna dörren eftersom jag hade glömt att lägga ut den. sen fick jag somna om!

lördag: var jag också inne hos Sebastian. Micke hade sovit där & Robin hade åkt dit, så alla 3 var där igen.
Satte mig där och kollade på tv & väntade på Hanna. Satt väl där till 3 när Hanna kom & vi satt kvar där.
Dom hade gått och köpt pizza så jag och Hanna bestämde oss för att också köpa det. Två kebab rullar och tre drickor. Åt varsin rulle i Sebastians kök, sen gick vi in till dom igen. Jag och Hanna gick och gjorde iordning oss vid 7 typ. Sen in till Sebastian igen, klockan halv tio så földe Hanna med mig ut för att möta Kim & jag är lika blyg som vanligt. Sen skulle hanna gå tillbaka så jag satt kvar med Kim. OCH SEN ser jag Hanna gå med Sebastian och Micke!? hahaha. Ringde dom och dom skulle gå en bit så jag och Kim gick in till Sebastian. Sedan fick även Kim träffa Sebastian och Micke (dom är fan sjuka) så jag skämdes:D så jag sa att vi skulle gå ut igen och det gjorde vi:). aja, palla berätta mer.


skriver mer ikväl
P E A C E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0