min föräldrar (dag 03)

hm okej. vi kan ju börja med min mamma Louise fast hon gillar att stava sig själv Louice*. hon är kort, har rätt så kort hår och nu hoppas jag fasen att jag har rätt när jag säger att hon är 43 år. (förlåt mamma) haha. hon är nog bland det bästa jag vet. även om jag inte har så bra relation med henne. när jag är sur osv så går det ofta ut över henne. men hon klarar sig nog! hon är också underbar fast jobbig/störande haha. pappa då Leif heter han hihi.
han är också kort, tjocksöt, knasig, jobbig, rolig osv. han är väl den som gör godast mat i familjen (hihi) och han är den som skottar nu när det är vinter. haha, aldrig att jag kommer göra det. pappa och jag har en bra relation man vi kan också bråka. som alla kan, men vi kan också ha riktigt roligt med varandra. fast jag börjar nästan alltid gråta när han kittlar mig och dödar mig typ. haha. men anyway. dom är förlovade osvosvosvosovsov.
men palla skriva mer. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0