allt mitt är ditt

idag så har gått i skolan som vanligt och vart med hanna efter.
det var seriöst längesedan jag satt i sängen med henne och gjorde konstiga danser/rörelser till olika låtar.
och skrattade åt allt. kan väl inte säga mer än att jag har saknat henne enormt mycket och är glad att vi pratar mycket igen. och att allt är som förut. + har ju inte cpat mot reine på ett tag! uuuuuuuunderbart.
och nu längtar jag till helgen. kommer inte orka gå i skolan i fyra dagar till fast har ju tema dag imorgon så får väl hoppas
att det är lite roligt iallafall. sen har jag sovmorgon onsdag och torsdag + imorgon. tror det var allt. peace.
och här har ni en random bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0