Töm ditt rum på tonårstankar nu

det är för mycket som händer men ändå så lite. hänger inte med längre. jag måste tömma mina tankar nu och ta tag i allt nu men det är inte så lätt som det låter.men iallafall, så har jag fysikprov imorgon och jag hoppas verkligen att det går bra! då kommer väl jag vara över lycklig hela dagen. och idag: så har jag har VÄRLDENS BÄSTA DAG med ellinor lindström. vi kom hem vid halv tre och då åt vi och försökte göra lite läxor och sånt. men det gick väl sådär. sen så gick vi upp och tänkte läsa ännu mer men det gick ju inte så bra. vi satte oss vid datorn och där fastnade vi. sen så bakade vi och klippte hennes marsvin. hihi! vi försökte faktiskt göra "bögfrill" på dom och det gick varken bra eller dåligt. och sen åkte jag hem. nu sitter jag här och försöker läsa lite till på provet. så kan inte skriva mer. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0