the devil wears prada



jag har ju inte lagt ut på några dagar nu så tänkte skriva lite kort.
jag har väl inte gjort något speciellt dom senaste dagarna, har köpt en fin liten svart mössa osv.
och förresten idag så hade vi elevensval i skolan och jag sjunger med erika och frida "kent-utan dina andetag"
det har gått bra och vi har suttit på trappan i skolan och sjungt för full rulle! och har bivit jagad av hanna när jag tog hennes böcker, hihi. efter skolan så var jag med hanna och vi gick hem till hennes pappa eller JAG gick hem till hennes pappa eftersom hon redan var hemma. såg på när hon blev ner brottad av hennes pappa. MOHAHA.
vad kaaaan man skriva? jag mår bra osv. orkar inte mer nu. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0