xperia mini

nuuuuuuuuu har jag fått en ny mobil, det tog två dagar så fick jag en ny nu när min gamla gick av på hälften.
den var kass. nu har jag xperia mini och dom är bättre. tror jag iallafall?
såhär ser den ut, fast har vit baksida. fast ett minus var väl att man inte kan skicka låtar via blåtand
så får ladda ner från datorn som jag har gjort nu. men här har ni en liten bild.
och idag så har jag vart med isabell och köpt lite godis och dricka. mysss!
OCH JUSTE. har även fått mina test linser nu. är väldigt ovan med det eftersom jag aldrig har kört in fingrarana i ögat och
tagit in en liten bit som gör att jag ser bättre. men aja, får väl sen om jag ska ha linser nu ett tag eller om jag har kvar
mina glasögon och skiter i linserna. lovelovelovelove.
¨fast har dock vit baksida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0