okej, denna sög

Humör: uttråkad
Planer: Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, ska i alla fall duscha och ta på mig.
Sen kanske jag ska träffa Hanna igeeen (om hon vill) hihi.
Lyssna på: Johnossi – Roscoe - Rebecca & Fiona Remix
Artist:
Bästa Tv program: Asså vet inte, simpsons, familyguy, top modell osv
Bästa Blogg: -
Väder: Sol och kallt
Gjort: Vaknat med Hanna och ligger kvar i sängen men hanna är hemma nu
Beroende: Vet inte faktiskt 
Känsla:
Sämsta: Vinter
Klädsel: Bh och trosor
Mat: Ingen
Frisyr: Utsläppt, ruffsigt som fan.
Citat: ”Freedom comes when you learn to let go.”   Madonna
Saknad: EMMA DARIUS
Vän: EIFGOH
Plats: Sängen
Pryl: Datorn
Minne: När jag och Isabell blev jagade av sju hundar!
Längtan: 16 juni
Köp: Inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0