bad romance

Jag är galet trött just nu & känner mej otroligt gosig, hihi.
men det har varit en härlig dag idag tycker jag, vart med emma-som vanligt.
vi sov efter som både hon&jag var trötta, så vi guppade sovades på emma's vattensäng
till klockan 18.00
blev väldigt förvånad att vi inte kollade på tv, haha.
men det är väl bra?. men nu tycker jag vi tar
"dagens skämt"
Det var en gång en rödhårig och en gråhårig som satt på en bänk i parken. Då sa den gråhåriga:
- Hur känns det att ha ett brinnande huvud?
- Det borde ju du veta, du har ju bara aska kvar!
hahahahahaha!
aja, resten av kvällen var vi i uh med sara"blomman" men ska kila nu
                                                   
                                                                                                                                           puusssiiii

Kommentarer
Postat av: beeeeeeeeeeellla

HAHA, så jävla bra !:)

2009-12-08 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0