girls just wanna have fun

tjoooooooolahopp

jag kan ju börja med att säga jag älskar emma's vattensäng, lite love till den.
det är så otroligt skönt att sova i den, hihihi! jaja, imorse så vaknade jag då med emma i hennes vattensäng det var  bland den första gången vi har gått upp 11, det brukar ju då annars bli vid 1 eller något i den stilen,sen gick vi ner och åt jag tog fram allt vi behövde till en god mysig frukost och kände mej faktiskt riktigt duktig.Men vad gör man inte för emma? sen när vi har legat en stund framför tvn så kom Sara &  jag skulle på träning klockan 4. Sen så åkte jag ifrån emma och sara,jag åkte ju då till isabell istället hehe. fick då reda på att vi skulle ta lagfoto, kul när man ser ut som 7svåra år. Men thats life liksom? har väl sett värre ut i mina dagar. när man kom till träningen skulle vi ju som sagt ta kort och dom som var korta fick sitta ner, och vem fan tror ni får sitta ner då eller?! jo jag, blir man förvånad? jag växer till mej ska ni se(y) efter träningen så åkte man till emma och duschade/gjorde iordning mej så vi kunde gå till donken, för ovanlighetens skull. vi satt där ett tag och jag åt då glass med choklad topping,wonderful! så kommer emma med sin choklad milkshake! sen när vi hade ätit upp så gick vi då till odenhallen och kollade på oscar bjurelid när han spelade handboll, han är faktiskt riktigt duktig om jag får säga det själv. efter det gick jag och emma ner till ludwig, satt ute vid kyrkan med ludwig, svarén & någon jonathan/jonatan som jag inte alls kännde till haha. fyfan, jag var ju så trött och var tvungen att gå på toa att jag inte fattade själv vad jag pratade om? jag drog skit dåliga skämt som bara jag & emma skrattade åt, även fast vi inte hörde vad jag sa och jag bara pratade på  men jag försökte skämta till det så då handlade skämtet om någon jävla sten och vad det nu var, men emma ska ju inte säga att jag skrattar åt mej själv, för det gör hon med hihi. vi var väl där ett ganska bra tag, men jag tyckte det gick ganska snabbt för sen när emma kollade på sin mobil så var klockan redan halv tio och vi gick dit kanske vid halv nio men jag följde emma till lillablå för att vara lite snäll, så fick hon gå själv hem men jag då? skulle cykla själv i det läskiga mörkret ända upp till berget.men det går ju ganska snabbt när man cyklar tycker jag, aja när jag kom hem så fick ju julia reda på att jag hade glömt hennes plattång hos hanna hedén.det är ju inte så värst roligt att ha en skrikande storasyster efter sig, hihi. men hon får väl stå ut med att inte använda den en dag.
det kan ju inte vara så svårt, men nu ska jag snart sova för det är ju skola imorgon, right? det är ju alltid kul att börja veckan med idrott i odenhallen klockan åtta på morgonen, usch.
aja, nu ska jag då prata med emma. men det kommer mer imorgon om jag orkar då, haha!
 
                                                                                                                                                           
                                                                                                                                                                                                                               pusssssii



Who said I can't be Superman
I say that I know I can
Who said I won't be president
I say you ain't seen nothin' yet




Kommentarer
Postat av: emsi

hahaha, du är fan störd alicia!

men vettu? jag älskar dig massssssvis ändå(a)

2009-12-06 @ 22:58:32
URL: http://eemmadarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0