sug alicias håriga, hårda, stora kuk!

..och allt vad den nu är. fin, seixig, söt, lång, tjock och ja, you name it liksom!

tja! antar att ni fattar att jag är med alicia, äckelalicia. fyfan vad jag hatar henne! hon bara förstör mitt jävla liv. trampar på mig, mosar mig, trycker ner mig. ååååh, fan va arg jag blir. men sen finns det ju också stunder, som jag älskar henne(a) hahaha. men nu ska alicia ringa någon, så jävla mogen som hon är. ville bara säga att provet gick åt helvete och att jag har prov imorgon igen, så doris, SUG ALICIAS KUK. hejdå, puss!

från emma

Kommentarer
Postat av: emsi

hahahahahha, du är ju fan sjuk.

FUCKING ÄLSKLING.

2009-12-03 @ 20:41:18
URL: http://eemmadarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0