GROW UP, PETER PAN

tjenispenis jag saknar simon arvidsson huuuuuuur mycket som helst, fast han kommer ju hem på torsdags morgon! och jag träffade elliiiiiiiiiiiii som jag har saknat asmycket! imorgon ska vi till göteborg men hur som helst.
alltså min fantasi är inte på topp har verkligen inget att skriva om. vem vill veta när man vaknar osv?
aja, träffade ellinor i några timmar och vi pratade nog i ett. helaaa tiden vekligen och om allt!

igår: så var jag med hanna och vi målade(hihihih) och vi myste med annanas och melon osv.
OCH JAG TRÄFFADE MARTIN MANTÉN SOM JAG HAR SAKNAT SÅ JÄVLA MYCKET.

jag blev sjukt glad när jag såg honom stå nere vid tågstationen.

men nu ska jag gå och kika tv med mamma, pusssssssss.
OCH SNART SKA JAG OCH MAMMSEN BESTÄLLA MIN SÖTA BRÄDA

Kommentarer
Postat av: ellinor lindström

o herre gud ja, vi pratar i ett:D alltid! :)

2010-08-10 @ 23:01:12
URL: http://linornittiosex.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har hänt med designen?:O:O:O

2010-08-12 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0