down to earth

idag är det min dag att vara kung.
dagen har varit heeeeeelt ok faktiskt och den började med att jag vaknade hos emsi!
& vi åt gjorde "iordning" oss på 20 min det är nytt rekord fan.
sen rullade skoldagen på som vanligt och när skolan hade slutat åkte jag o emsi till hennes farmor
som hade lagat god mat som vanligt,sen blev det att åka till ellen och vara där ett tag.
där var även hennes lillasyster minna och lovisa som vi pratade lite med och kollade i skolkataloger haha.
efter det så blev det ishallen med ellen emsi nappe sara när vi kom dit så var även malin josefine och martin där.
vi kollade en stund och då kom även felicia och sofie dit & carl och hans vänner.
och när matchen slutade så hade "vi" vunnit igen:)
sen bar det av hemmåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0