oliviaiiaiiaia

nu är jag hos olivia och vi har tagit lite bildisar och hon fick då ta ett och annat kort på mig,haha!
snart ska jag till Hanna och vi lär väl åka till "uh" men det funkar där och det kan faktiskt vara ganska kul
ibland men det beror på vilka är där och ah. men dagens humör:glad trött och busig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen resten av mig,mitt smink och mina kläder som jag har idag ser ni på bilden som ni snart ska få se.Skolan var inte så kul om man säger så dom vanliga lektionerna som är fukkat tråkiga & sen matte och våran lilla lärare "gittan" var hes och kunde inte prata men hon kom iallafall fram och sa/viskade " jag ska skälla på er nästa gång för att ni pratar hela tiden nu,haha..." hon är så jävla skön!
sen när hon stog vid tavlan blinkade/flörtblickade mot oss,hahaha.Men nu ska jag till Hanna's mammas lägenhet för att träffa hansi.hejdåååååååååå1





Kommentarer
Postat av: Johääännaaa

finis

2010-01-31 @ 09:57:36
URL: http://jooohannasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0