tja

nu skriver jag endast för Simons skull.
Imorse så vaknade jag hos Sanna eftersom jag skrev i mitt förra inlägg att jag,mamma&pappa skulle dit(tror jag). Och ja,det var faktiskt ganska kul igår eftersom tillochmed Edvin var där.Bara att man blir rätt trött av att höra alla barnskrik ÖVERALLT. Bara för att ge er lite onödig fakta kan jag ju säga att jag inte ska skaffa barn
tills jag är 1209371983 år,eller nej det kanske jag visst ska men,who cares?

Idag så åkte jag och Sanna in för att hämta upp Emma som vi senare skulle till odenhallen för att kolla på ffk-cupen i ca en halvtimma sen kom Olof som skjutsade upp oss till ishallen där även Erika Malin Martin Sara Malin Amanda Jesper var där. nu kanske jag glömde någon men shit the same. NU SKA JAG DUSCHA,PUSSSSSI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0