Her name is alicia(haha)

igår skrev jag och hanna med eric & han sa att han hade brytit fötterna/benen.
så vi blir oroliga och jag frågar sebastian om jag fick låna hans f-kort idag och det fick jag så vi skulle åka och
hälsa på honom.Och idag när jag sitter och berättar värsta historian för Ludwig så ser jag Eric gå förbi?
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!
han hade då lurat oss & vi blir arga(haha),men jag kan inte vara sur på eric.men det var dock lite pinsamt att jag
berättade massor för ludwig så går han förbi och är FULT FRISK.haha men w/e!
efterskolan hade jag omprov på so som jag gjorde halv 4 & fick sällskap av hanna som också hade omprov!
gick pisss. När vi var klara så satt vi i skolan och pratade en stunt tills vi började dra oss hem i det underbara vädretttttttt(or not).när jag kommer hem så får jag och hanna lite pengar som vi gick ner och handlade för på ica!
går hem och sätter oss i julias hus och kollar på tv & småpratar.underbart!
hanna åkte hem klockan åtta och jag låg kvar och kollade på "life of ryan"stavningen (?)
sen så kom jag hit för ovanlighetens skull,PUSS


BILDER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0