minilov

Hade en superskön dag i skolan och vilka lektioner det var skrev jag i förrförra inlägget. Svenskaprovet idag gick superbra och jag hoppas jag fick alla rätt! Efter skolan så träffade jag David en supersnabbis. Sedan så satt jag hemma och väntade på att laget skulle ha match på dotorp. Mötte Magnus vid rondellen och kollade med honom, fast han gick när det var kanske 30 minuter kvar. Så jag gick till Frida, Emma, Albin, John osv och kollade med dom + lekte med boll. Det blev 4-3 till dom andra. Ett riktigt tråkigt mål det sista..:( Nu ska jag bara ta det lugnt och får se hur morgondagen blir! PUSS.


Kommentarer
Postat av: olivisen

JÄVLA SNYGGO

2011-06-02 @ 01:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0