ice

Hellohellooooo. Idag började jag klockan åtta i odenhallen. Hade ställt larmet på halv sju men tro fan att jag vaknade halv åtta iallafall. Liksom hur skulle jag hinna på 30 minuter upp till odenhallen? Så jag fick ringa Emma så hon kom in och bytte om hos mig och sen så drog vi till odenhallen. Vi skulle ha en volleyboll dag och i mitt lag spelade: Jag, Frida, Sebastian, Madhi, Tove och Alexander. Jag stod mest och försööökte ta bollen eller ah få över den över nätet och det funkade ibland. Men vi var superduktiga och kom etta av alla åttor. Skitkul:D
Volleybollen slutade tjugo i elva så då gick jag till skolan och väntade på att klockan skulle bli tolv eftersom vi skulle ha matte då. Matten gick sjuuukt snabbt, fast vi hade den dock typ i 30 minuter bara. Efter det så slutade vi och jag gick hem. Kollade efter något i "matförrådet" och hittade en kastrull som måste varit där innne ett bra tag för den stod bakom massor med saker. och så här mysig var den <-> masser med mögel och sånt i. Hahaha!
Aja, fick äta flingor och fil + obóy. Funkade fint. PUSSS. (och nej det är inte maskar för det är ris)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0