idag

Har jag varit i skolan till kvart i ett då vi gick till stadsteatern för att lyssna på en musikal och måste säga att den var faktiskt ganska bra. Iallafall sista låten som var Ewan McGregor – Come What May och jag älskar den filmen som låten kommer ifrån och filmen är moulin rouge. Den är rikitgt fin och det var längesedan jag såg den så kommer nog bli att jag kollar på den i veckan. Efter det så gick jag och emma hem + albin och marcus gick med oss och som vanligt skrattade jag hela vägen hem. När vi var hemma hos emma så kom olof med kina mat och det är många +++ på det! Sen så bytte emma om för träning och jag stannade hemma hos henne tills träningen var klar och då hängde felicia med henne. Dom gjorde iordning sig och duschade sen så kom frida och emma till oss. Vi kollade på shutter island, men under halva filmen kanske så kom det några pojkar så film tittandet fick vänta. Klockan halv tio så gick vi till happy time och pojkarna gick åt andra hållet. Vi åt + pratade + skrattade.
Sen så gick emma och frida hem och jag emma unt felicia hämtade felicias cykel. Så gick min bror och mötte mig eftersom jag inte vågade gå själv hem, haha. När jag kom hem så var klockan 12 och då väntade jag hemma en stund och sen gick jag ut lite igen. Så nu kom jag in igen och ska sova faktiskt. PUSSSSS.
12 Stones – Lie To Me (Acoustic)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0