22.55

Gud jag tappar verkligen lust för att blogga ibland. Så det blev extremt lite förra månaden. Förlåt för det!!!
Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Åkte hem direkt efter skolan och la mig i solen och somnade där.
Efter det så hade jag pappa och Molly vattenkrig (fast hon var för seg höhö). Iallafall så jagade pappa mig med en stor hink och den fick jag sedan över mig. Guuuuuuud vad kallt det var. Så jag gick in och tog ett varmt bad.
Har haft sjukt ont i halsen och i huvudet (och magen i skolan) idag. Så har mest legat i sängen och tagit det lugnt.
Är väldigt osäker på om jag ska till skolan imorgon faktiskt. Aja nu ska jag ta och sova med Trisse. LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0