dont worry be happy

antar att jag får skriva kort om dagen som också har gått väldigt snabbt.

i skolan fick vi reda på so provet vi hade gjort & ja jag kan ju säga att jag inte
hade övat ett jävla piss godkänt var 30 och jag fick då 29,5 yeaaaaah.
jag blev rätt sur ja, men doris sa då att jag inte behövde göra omprov,hihi.
shit the same, efter skolan åkte jag hem till emma & vi åt sen åkte vi
direkt till bowligen efter som hon spelar korpen med alexander.
sen åkte vi till emma igen och sov, jag var riktigt trött kan jag säga,
efter det åkte jag hem kan ju inte säga att vi var så länge
men det är alltid värt att vara med emma hur lite det än är.

men nu ska jag duscha, pussssii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0