vinterlove

Julen närmar sig med stormsteg&det är ju inte alls långt kvar till julafton!
men ett minus på att det snart är julafton är att jag har julklappar kvar & jag hinner ju aldrig ut
för att  handla dom sista. men jag får väl ta mej i kragen och köpa dom på måndag, även om det blir sista minuten!

menmen,det var läskigt kallt ute idag & jag var då tvungen att GÅ till skolan,wiiihoooo!
kanske 9 minus grader?. helt okej dag faktiskt
men nu ska jag göra något bättre än att sitta här!
julkyssar



Kommentarer
Postat av: Mats

Fin blogg, dock inga som läser den..



Du måste ge läsarna vad dem vill ha, inte bara skriva om massa 1996-tankar

2009-12-18 @ 23:40:18
Postat av: Ann Onym

Ålder på dig Mats (): ?

2009-12-19 @ 00:03:40
Postat av: emma

mats, tror dock inte att alicia skriver bloggen för att få så många "läsare" som möjligt. hon skriver om hennes vardag kanske dels för att det är kul att läsa själv sen och se vad man gjort. eller så ens närmsta vänner/familj håller ett litet öga på henne. tror inte heller att hon bett om din åsikt. tack för mig!

2009-12-28 @ 22:33:22
URL: http://eemmadarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0