29/11

lördagen var ganska lyckad faktiskt, vaknade runt ett och som vaaaaanligt ringer jag till emma.
åkte ner till emma runt två och felicia kom vid halv tre eller typ tre.
kollade bara på tv orkade inget annat, kollade fan på fyra filmer & började på den 5:e
när jag skulle åka, för felicia hade ju åkt hem för att äta vanligt haha!
nemen, sen så åkte jag till uh där felicia mötte mej.
vi gick la in och satte oss i soffan som vanligt kollade även på en film där
eller kollade? vi kollade i omgångar.
sen började beck, haha jävlar vad filmer eller-. men det var faktiskt helt ok!, kollade knappast på filmen utan pratade
med andra ist,hihi. busig som jaq är! sen när klockan var 11 så stängde det ju, fuck.
så gick med emma ludde och hanna en bit, sen så blev det ju att åka hem på min fiiiiiiina cykel, ha-ha.
så jävla ful rent ut sagt. aja. sen när jag kom hem satte jag mej här ett tag, men blev trött så jag hoppade i säng.

nudå, snart ska jag byta om & åka ner till isabell.

skriver ikväll sötnosar
                                                                                                                                                                                        köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0