a bit about me








För ett år sedan:

Hur gammal - 12
Vilken klass gick du i? - 6;an
Vad hade du för hårfärg? - mörk brunt
Hur lång var du? – 150
Vem var du kär i? – martin andersson
Hade du någon pojk/flickvän? – yess.
Vad brukade du göra på fritiden? – kompisar/fotboll
Vilka umgicks du med? – emma,olivia,bella,felicia och hanna på slutet av året
Hur såg du ut? en stor jävla fjortis, usch.
Var allt bättre då? - både och.
Skulle du vilja gå tillbaka dit? ibland
Har du förändrats? det tycker jag.



Nu:
Hur gammal är du? - 13
Vilken klass går du i? -  7a
Vad har du för hårfärg? – ljus brun
Hur lång är du?- vad kan jag säga, vet inte ;)
Har du någon pojk/flickvän? – hepp
Vad brukar du göra på fritiden?
- allt som man kan göra
Vilka umgås du med?- dom jag var med förra året på fritiden, men i skolan är det mycket olika.
Hur ser du ut? – fortfarande kort, mellan långt hår som har en äcklig färg. Funderar på att färga det mörkare, med det gör ju massor nu så väntar ett tag. glasögon?, hmm. gröna ögon
haha små fötter, ah och massor mer.

Har du..
Kysst någon? – självklart.
Sovit brevid någon av samma kön? – haha ja?
Sovit brevid någon av motsatt kön? – yesssssssss
Slagit ner någon? – haha,emmmmmmmmmmma är 1an på den listan :)))))))))<3<33<3<3<3<33<3<3<3
Ljugit för en bra vän? – om jag är sur så har det hänt ja
Svikit någon?- jag aldrig menat att svika någon, med det har jag säkert gjort.
Blivit kallad Bögjävel - faktiskt inte.
Kallat någon Bögjävel? – ah.
Druckit alkohol? – ja 


VEM:

Skrev du senast till på msn? – emma
Kramade du senast? – hanna
Sov du hos senast? - emma
Kan du lita på till 100%? – många
Är den finaste personen som finns?- det är några som ligger på samma plats där ja ;)
Vill du vara med just nu? - det ska jag inte säga högt
Ringde dig senast? - knäppismamma
skicka ett sms till dig senast? - oscar
Skickade du ett sms till senast? - gustav

VAD:

Drack du senast? cooooooola
Köpte du senast? små godis med emma (a)
Gjorde du igår? var med hanna och kollade film
Ska du göra imorgon? emma
Vill du göra just nu? träffa en jävla massa folk
Åt du senast? ris och curry sås
Är närmast dig som är rosa? min tröja!

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu- njä
Du har sårat nån så de börjat gråta - mhm..
Nån har sårat dig så du börjat gråta – yes
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader – nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år – nej


ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra – det tror jag.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – ja..
Jag har smygit ut utan lov - en gång 
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – m.
Jag har en hemlighet som ingen vet – nej
Jag har fuskat i ett spel – haha ah
Jag har struntat i ett prov – nej

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden – nej
Jag kan inte svälja piller  - det kan jag
Jag har tagit mediciner mot depression - haha never
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - jaharå
Jag har vaknat gråtande - ja.
Jag har somnat gråtande – mh


DÖDEN
Jag hatar begravningar - det är nästan för sorligt för mej, men jag hatar det inte.
Jag har sett någon dö – nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord – nära och nära men, ja.
Någon nära till mig har begått självmord - nej


Kommentarer
Postat av: emsi

Slagit ner någon? – haha,emmmmmmmmmmma är 1an på den listan :)))))))))<3<33<3<3<3<33<3<3<3



sluta ljug gumman, det är alltid du som åker på stryk<333333333333333333333

2009-11-24 @ 15:36:05
URL: http://eemmadarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0