movie tiiiiiiiiiiime

haaaaaallå babes

ah, jag vaknade nyss och nu sitter jag med glögg.Så uuuuuuuuunderbart gott, pratade med emma i tellen för några minuter sen & fick reda på att
det var idag vi skulle på bion, vi skulle igentligen gått i söndags men tänkte inte på det så vi hann aldrig beställa platser.
men idag då ska jag till skövde med emma och kolla på bio " new moon", jag har alltså fått en födelsedags present av henne,haha. Som jag valde att gå på nu när det är lång tid efter.
kommer skriva mer om det när jag kommer hem ikväll. 
                                               
                                                                                                   köss




Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag får ryck snart om jag inte ser den :O

var den bra? :D

2009-11-26 @ 20:01:49
URL: http://lovisasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0