inlägg + bild på molly

HALLOJ,JAG ÄR SJUK.
onsdags: var i skolan och hade cphuvudvärk så,skolan gick väl sådär. Hade prov i so (omprov) och det gick betydligt bättre än första gången och sen hade jag prov i svenska, men det vet jag inte riktigt hur det gick. aja, kul att sitta och berätta om mina prov? nej. Efter skolan så hängde jag med Frida och Emma till stan och kollade på kläder osv. Sen åkte Emma och jag unt Frida var kvar. Vi fikade på lillablå medans jag väntade på Hanna.
Var med henne en stund, men jag kännde att jag inte orkade precis. Så jag bad mamma komma och hämta mig!
Åkte hem och under natten blev jag förkyld som ett anus.

torsdag: Pratade med mamma igår kväll och sa till henne att inte väcka mig eftersom jag hade blivit jätte förkyld! Hosta, huvudvärk & snuva. USCH! Vaknade vid 10 av att Emma Darius *eemmadarius.blogg.se*
ringde mig osv. Pratade lite och sedan lade vi på och jag somnade om, vaknade redan vid 11 igen och då orkade jag inte sova mer. Ropade på pappa och sa att han skulle komma in med huvudvärks tablett och toapapper, och det gjorde han också. Nu sitter jag här själv och ska snart ut och köpa halstabletter.

P E A C E






MIN UNDERBARA LILLASYSTER MOLLY.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0