film i emmas andra minirum


(älsklingsemma när hon var liten)


tjenispenis nu ska jag kolla på film i emma "minirum" och andra kan ju smsa om dom vill kika med oss(haha)
men sts,jag kom nyss till emma eftersom jag slutade skolan 20 över 3 och på elevensval så dansade jag med
alice drageus(hihihihi) vi ska dock dansa på melodifestivalen i skolan som jag INTE vill göra fast vad gör man inte
för att ge andra lite underhållning? IMORGON ÄR DET FREDAG så jävla härligt!
morgon dagen ska spenderas med emma och hon åker på söndag och hon lämnar mig kvar här i falköping
snällt...PEACE


Kommentarer
Postat av: emmisen

åh sikken söt bild du hitta älskling! :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D

LOVE

2010-04-08 @ 19:30:32
URL: http://eemmadarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0