hei sunshines

nu är jag hos emma & jag vaknade halv 2 och då smsade jag henne direkt och frågade om hon ville hitta på något eftersom jag inte kommer träffa henne på en hel vecka /sadface. (hon ska åka till Turkiet imorgonbitti)
och jag lär ha jätte kul utan henne osv fast ne. men vi ska ha det bäst idag iallfall. och sedan kommer isabell hit och om jag inte får stanna här för henne så åker jag väl hem men tror inte hon inte låter mig att inte stanna kvar.
iallfall så mötte emma mig vid kyrkerör eller nästan iallfall.började cykla mot emma och vid allvideo så står ludwig där med mopeden och magnus kommer dit med en oerhört snygg vit liten hjälm på huvudet(haha) men här får ni en bild på mig osminkad eller ah ofixad helt enkelt (lägg märke till emma i bakrunden i sängen, hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0