min dag

nu kom jag precis innanför dörren efter att ha matat fåglarna i svandammen (dom är galna)
iallfall. vaknade halv 7 och gjorde iordning och allt det man gör på morgonen!
åkte till skolan och började med NO där vi hade nytt som vad elektricitet & får väl hoppas att jag kommer på varenda lektion nu då! sen rullade allt på och sista lektionen så hade vi elevensval och jag går i kör och dans.
vi ska dansa och visa upp det på melodifestivalen i har på kyrkerör (HOPPAS...att det blir bra nu!)
efter skolan så hängde jag med olivia och fillebajs hem, vi gjorde oss mackor och kollade på top modell.
gick upp till olivias rum och sjöng osv. sen klockan sju så följde isabell med mig hem och vi matade fåglarna då
och nu har hon åkt. P E A C E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0