världens bästa isabell & jag saknar minemma

UNDERBAR DAG,vart med isabell och felicia hela dagen och vi har tjockat oss på donken(som vanligt)
och vi har också vart hos felicia och gömt oss under ett täcke och ropade på felicias bror eftersom han skulle "leta" efter oss och vi hade ju ett sånt BRA gömställe.fast ne, pratade/cpa med bellabajs & blev helt hjälplös när bella höll fast mina armar under hennes ben och hon drog i mitt ansikte(HAHAHA). klockan halv 8 så åkte jag och bella hem till henne och vi skulle igentligen öva på matteprov men FUCKTHAT så vi drog ut med en boll och åkte till kyrkogården och pratade /lekte med bollen osv.så jävla härligt var det.
P E A C E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0