I wanna boom bang bang with your body


хей= hej på bulgariska:pPpPPppP. och det var jättekul att allt som jag precis hade skrivit försvannnn§§§§§§§
men iallafall jag får väl skriva om då: idag så kom emma och hämtade mig vid kvart i tio(eller olof)
och vi åkte till odenhallen där det stog massor som skulle med bussen på våran konfagrej.
vi åkte typ till ett litet ställe i skogen utanför åsle en bit(kommer inte ihåg vart det heter och vart det låg riktigt)
men anyway. sen så gick vi en prommenad som var förjävla lång alltså. och på vägen så var det samtidigt några
stationer typ. och tex en som man skulle ha en stege på axlarna och gå slalom mellan några stolpar.
men det sket jag i att vara med på. eftersom jag är kortare än dom andra så jag fick ha stegen i pannan.
så då var INTE jag med! och sen när vi kom tillbaka så grillade vi korv och hörde på när martin forsmoo sjöng och spelade gitarr. mycket fiiint! träffade även mia som jag inte träffat på en evighet! aja, nu orkar jag inte skriva mer. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0